Fandom

Vaaliwiki

Juha Kovanen

1 143sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Juha-Kovanen-2012.jpg
Juha Kovanen on 65 v. tietoliikenneinisnööri, eläkkeellä TeliaSonera Finlandista. Vantaan Tikkurilassa asuvan Kovasen perheeseen kuuluu vaimo Pirjo ja autistinen nuori mies Sauli.

Kuntavaaleissa 2012 Muokkaa

- Kaksi vuotta sitten 30.000 vantaalaista allekirjoitti terveyspalveluja puolustavan adressin, joka luovutettiin kaupunginvaltuustolle. Vantaalaiset arvostavat julkisia palveluja, mutta kokoomusjohtoinen politiikka ei sitä tee. Valtuuston suuri enemmistö hyväksyi kesäkuussa kattavan palvelujen leikkausohjelman. Se on Kataisen ja edeltävien hallituksien politiikan panemista käytäntöön.

- Kuntien talousahdinko on oikeistohallitusten synnyttämä. Ensin hallitusherrat vähentävät kuntien resursseja ja lisäävät tehtäviä. Sitten samojen puolueiden herrat kunnissa kohdentavat vähennykset kaikkein heikompiin, koululaisiin, lastensuojeluun, vammaisiin.

- Kunnallisvaaleissa ratkaistaan, saadaanko kansaa rikkaisiin ja köyhiin jakava politiikka katkaistua. Äänestämällä kommunisteja voit edistää tätä tavoitetta.

Kovanen oli vuoden 2011 eduskuntavaaleissa SKP:n kansanedustajaehdokas Uudenmaan vaalipiirissä. Kovasen vaalitunnus oli ”Yhdessä hyvinvoinnin puolesta - oikeiston köyhdytyspolitiikkaa vastaan.”[1]

Viitteet Muokkaa

  1. http://www.skp.fi/vaalit/eduskunta-2011/Uusimaa/kovanen_juha

Aiheesta enemmän Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki