Fandom

Vaaliwiki

Mauri Perä

1 143sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Perä-Mauri.jpg
- Olen ollut mukana hyvinvointivaltion luomisessa 1960-luvun taitteesta alkaen. Koen järkyttyneenä kyynisyyden ja ahneuden, jolla nyt tuhotaan hyvinvointivaltion toiminnan edellytykset.

- Olen elossa oleva esimerkki siitä, miten omalääkärin valppaus liitettynä sattumiin ja erikoissairaanhoidon korkeaan osaamiseen antoivat mahdollisuuden kirjoittaa tämä teksti. Ilman hyvinvointivaltion resursseja ylistyspuheet haudallani olisi pidetty liki kymmenen vuotta sitten.

Säästöohjelmani

- Vantaan kaupungin pitkään jatkuneissa kriiseissä ongelman ydin on huonossa johtamisessa. Johtavat virkamiehet ja suurimpien puolueiden nokkamiehet käyvät kauppaa johtavien virkamiesten ja toimihenkilöiden nimityksistä. Sulle-mulle - kaupassa tulee valituksi aina etukäteen sovitun puolueen suosikki, kansalaiskunto ja osaaminen ovat toissijaista.

- Tästä "maan tavasta on päästävä eroon! Kaupungin henkilöstön valinnat on tehtävä kuntalaisille läpinäkyviksi ja perustelluiksi.

- Työntekijöiden ja kuntalaisten kohtaamisesta on pikimmiten karsittava virkatyöhön uitettu "tulosvastuullisuus", ihmistne pompottaminen, ylimielisyys, virkavaltaisuus ja poliisimentaliteetti.

- Lupaan uurastaa lopun elämääni hyvinvointivaltion puolustajien riveissä, ja jäljellä olevia terveitä ruumiinosia voi kuolemani jälkeen testamenttini määräämin ehdoin vapaasti käyttää kansalaisten tarpeisiin!

Aiheesta enemmän Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki