Fandom

Vaaliwiki

Raul Lehto

1 143sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Raul Lehto, on Perussuomalaisten Pyhtään kunnallisvaaliehdokas vuoden 2012 kunnallisvaaleissa. Hän on Kymen Perussuomalaisten puheenjohtaja, hän liittyi Perussuomalaisten PS puolueeseen vuonna 2004. Hän ei ole kuulunut muihin puolueisiin. Lehto on myös PS puoluevaltuutettu. Lehto on mukana PRO-liitossa ja toimii luottamusmiehenä, että TS valtuutettuna. Lehto on ehdolla 2012 PRO liittovaltuustovaaleissa. Lehto työskentelee työnjohtotehtävissä. Koulutus Metsätalousinsinööri, erikoistunut paperi- ja kartonkituotteisiin. Kalanviljelijän opistotutkinto Valtionkalatalousoppilaitoksesta. Työkokemusta kalatalous, metsätalous- ja teollisuusaloilta.

Raul Lehto on Pyhtään kunnanvaltuutettu 09-> ja PS Kymenpiirin pj. Lehto toimii myös Pyhtään PS valtuustoryhmän puheenjohtajana. Koulutukseltaan hän on metsätalousinsinööri.

Lehto on ottanut voimakkaasti kantaa energia, ympäristö ja talousasioissa. Naimisissa, 1 lapsi.

Hän on ehdokkaana 2011 Eduskuntavaaleissa. Vaalisivut ovat osoitteessa

EhdokkuudetMuokkaa

Eduskuntavaalit 2011Muokkaa

Eduskuntavaalit 2007Muokkaa

Lehto oli ehdokkaana vuoden 2007 eduskuntavaaleissa.

TavoitteetMuokkaa

Pääteemana on kehittää työllisyyttä hyödyntäen maaseudun erikoismahdollisuuksia, suhtautuu kriittisesti kuntaliitoksiin, haluaa kehittää seutukunnallista yhteistyötä maltillisesti kuntalaisten hyväksi. Puolustaa Pyhtään asemaa suomen itäisimpänä kaksikielisenä kuntana. Vastustaa maaomaisuuden myymistä EU alueen ulkopuolisille kansalaisille. Arvostaa koskematonta luontoa. Suhtautuu kriittisesti lähialue- ja kehitystukiin.

Aiheesta muualla Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki