FANDOM

Halonenriitta.jpg
Riitta Halonen on Suomen kommunistisen puolueen ylöjärveläinen poliitikko ja liikunnanohjaaja. 

Hänen mielestään elämä on yhtä sinnittelyä, ensin pienellä palkalla ja sitten piénellä eläkkeellä, joten jako pitää saada uusiksi ja oikeudenmukaisemmaksi, koska Suomella on siihen varaa.

Kunnallisvaaleissa Muokkaa

Kunnallisvaaleissa 2008 ja 2012 Halonen oli ehdolla Ylöjärven valtuustoon.

Vaaliteemat 2012 Muokkaa

  • Itsenäisenä Ylöjärvi voi tuottaa parhaat palvelut.

Vaaliteemat 2008 Muokkaa

Asukkaiden kaupunki Muokkaa

SKP lähtee kunnallisvaaleihin listalla, jonka työnimi on SKP:n ja asukasliikkeen vaaliliitto. Vaalivoittoa tavoitellaan tunnuksella "Asukkaiden kaupunki", jolle annetaan vaaliohjelmassa ja mainonnassa asukaslähtöinen ja helposti ymmärrettävä sisältö. Vaalityössä tuomme esiin ihmisten jokapäiväisee arkeen liittyviä teemoja, joita Ylöjärvellä ei ole nostettu julkiseen keskusteluun.

SKP:lle ei riitä puolueen vaalivoitto. Haluamme, että vasemmiston kokonaiskannatus Ylöjärvellä kääntyy vaaleissa reiluun kasvuun ja että vasemmiston sisällä SKP:n painoarvo kunnallispoliittisena vaikuttajana nousee merkittävästi. Tavoitteen toteuttamiseksi olemme esittäneet mm. Vasemmistoliiton Ylöjärven kunnallisjärjestölle teknisen vaaliliiton muodostamista ja yhteisten vaalitilaisuuksien järjestämistä.[1]

Halonen oli Suomen Kommunistisen Puolueen kansanedustajaehdokas Pirkanmaan vaalipiirissä vuosien 2007 ja 2011 eduskuntavaaleissa.[2]

Viitteet Muokkaa

  1. http://www.elisanet.fi/skp.tampere/vaalit2008/ylojarvi.html
  2. http://www.skp.fi/vaalit/eduskunta-2011/Pirkanmaa/halonen_riitta

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki