FANDOM

Saulisiidoroff
Tamperelainen yliasentaja ja eläkeläinen Sauli Siidoroff Hervannasta oli vuosina 2008 ja 2012 kunnallisvaaleissa ehdolla Tampereen kaupunginvaltuustoon Suomen kommunistisen puolueen listalta.[1]

Henkilökuva Muokkaa

Ammatti: rautatieläinen (yliasentaja), eläkkeellä

Ikä: 68 v. Asuinpaikka: Hervanta

Perhe: Avoliitossa, kolme aikuista lasta ja viisi lastenlasta.

Harrastukset: Kävelyä, palstaviljely, järjestötoiminta, leipominen ja nykyään vain penkkiurheiluna jalkapalloa ja nyrkkeilyä.[2]

Kunnallisvaaleissa Muokkaa

Vaaliteemoja 2012 Muokkaa

  • Hervannan terveysasemalla on lääkäripula, on ollut jo pitkän aikaa eikä parannusta ole näkyvissä. Lääkäreitä ja hoitajia saadaan, kun maksetaan parempaa palkkaa ja kun muutkin työehdot ovat kohdallaan. Tätä voisi kokeilla niissä terveyspalveluissa, joissa toimitaan paineen alla, kuten Hervannassa jossa on aivan liian isot asukasmäärät lääkäriä kohti.
  • XL-linja jatkuu, jos emme tee muutoksia valtuustoon. SKP:n linja on kunnallisten lähipalvelujen puolustaminen ja kehittäminen. Kuntalaisten peruspalveluja ei pidä antaa yksityisen bisneksen voitontavoittelun kohteeksi.[3]

Vaaliteemoja 2008 Muokkaa

Tärkeimpinä asioina vuoden 2008 kunnallisvaaleissa Siidoroff piti sosiaali- ja terveyspalveluja, nuoriso- ja vanhuspalveluja, asunnottomuuden poistamista, kirjastopalveluja ja kaavakysymyksiä. Kaupungin terveysasemille tarvittiin hänen mielestään lisää lääkäreitä ja hoitajia. Palvelut on hoidettava kunnan omana työnä. Siidoroff vastusti kilpailuttamista ja yksityistämistä.

Motto: Puhalla porvarien peli poikki! Äänestä asukkaiden ääni valtuustoon.

Viitteet Muokkaa

  1. http://www.skp.fi/vaalit/kunnallisvaalit-2012/Tampere/siidoroff_sauli
  2. http://www.elisanet.fi/skp.tampere/vaalit2008/tampere.html
  3. Hervantalaisilla on huolia niin puhtaan veden kuin lääkärienkin puutteesta, Näköala 1/2012

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki